Hvor lang tid vil det ta meg (tror du) å få magen flat etter fødselen?

søndag 30. januar 2011

Jeg vet jeg er veldig heldig...

...som har en så NYDELIG sønn som jeg har. Men akkurat nå, når han hyler fra senga si og jeg bare har lyst til å sitte her å slappe av forran pcèn..ja da skulle jeg ønske jeg hadde en robotkopi av meg selv som kunne gått inn og ut av rommet hans til han sovnet, mens jeg kunne sitte her å ta det cooli....

På natten kunne det også vært kjekt med en robot forresten...

Men på dagen kunne roboten bare ta fri for da er det jo bare kos å være mamma :) .


Og nå kom jeg på at om 6 mnd har vi en til hjerteknuser som skal vekke mamma på natten.. Nå har jeg bestemt at om 2 år fra denne datoen skal jeg på 2 ukers husmorferie til Bahamas...Det er gulrot det:!!

Dette er forresten et gammelt bilde av meg i bikini...jeg ser ikke sånn ut lenger... Hvorfor spør du?





Vel...her er vell svar nok, i tillegg til at jeg er gravid på nytt....
Har en plan om å bli slank på nytt igjen (er naturlig alt for tynn, men magen...ja...) fordi brudekjolen min er allerede på vei hit for bryllupet som skal stå om akkurat ett år..Og den tror jeg er ganske tight :P
Men jeg gidder ikke stresse altså, må bare ta noen situps og kansje trappe ned på sukkerinntaket når ungen er ute...Har jo 6 mnd på meg etter fødselen..kansje det går!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar