Hvor lang tid vil det ta meg (tror du) å få magen flat etter fødselen?

mandag 31. januar 2011

På fredag var jeg på den første svangerskapskontrollen..

Det var et mer interisang (ja jeg VET at jeg ikke skriver interrisang riktig, men WHO CARES!!!???) legebesøk enn jeg egentlig var forberedt på...

1: Hadde time 13.40. ...kom inn til legen 14.35, altså 55 minutter ETTER jeg hadde time, og 25 minutter før legesenteret stenger..

2: Mens jeg ventet på å få komme inn til legen, satt en annen pasient (som var rusmisbruker, by the way) å fortalte hvor syk hun var. Å seriøst, hun var VELDIG syk. Dama klarte nesten ikke gå, og kunne fortelle at hun hade blod i urinen..takk for infoen liksom :P. Men uansett... Hun trodde hun hadde legetime klokken 14.00, men så viste det seg at hun var en dag for seint ute...hun hadde hatt time dagen før :/ Og legen hennes bare dro hjem, selv om hun holdt på å daue der hun sto :( . (spurte svigermoren min i går, hun sa at det var nyrestein). Så da det endelig ble min tur sa jeg (fordi jeg nettopp har sett filmen "pay it forward") at hun legen gjerne kunne ta hun der rusmisbrukeren isteden for meg. Guuuuu jeg er så snill  =D.
Men heldigvis (for jeg ville det jo egentlig ikke det ;p ) så var det en annen lege som kunne ta henne isteden..PUH!!!

3: Da jeg skulle ta blodprøve kom det en ambulansedame inn...hun leita etter partneren sin!  hmm...
 Det var kansje ikke så rart, men litt gøy var det likevel :)

Faen, nå kom jeg på at jeg glemte å ringe jordmorsenteret i dag også....hvis ingen andre ser det så kan jeg si det nå : JEG TRENGER EN SEKRETÆR!!!!! (og en hushjelp, for her ser det jaggu ikke ut!!!)

Så forresten i dag at en unge på jobb ser prikk lik ut som meg da jeg var liten....SCARY!! har jeg fått en unge jeg ikke husker? Skulle nesten tro det...

Her er bilde av meg....så sånn ser hun ungen ut også med andre ord!


Jada, jeg vet at jeg er så sinnsykt søt på det bildet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar