Hvor lang tid vil det ta meg (tror du) å få magen flat etter fødselen?

tirsdag 1. februar 2011

Til sommeren skal jeg i ikke mindre enn 2 bryllup!!!!! :D

Det ene er storesøsteren min sitt bryllup som vi alle har ventet en stund på, og det andre er en kompis sitt (som vi forøvrig har ventet enda lengre på...). "Neimen guuuu, så koselig" tenker du karnsje nå, og jeg er jo egentlig enig.
Men som jeg har nevnt  mange ganger før så skal jeg føde et barn i august, så jeg kommer med andre ord til å se ut som en hval i begge disse sosiale eventene :/ . Så mitt spørsmål er som følger : Hva skal jeg ha på meg for enten å
1.  kamuflere at jeg er en hval?
2.  føle meg sexy og fin på tross av at jeg ser ut som en hval?

I need tips!!!! Å hvis noen der ute vurderer å si at gravide er vakkert, så vil jeg bare si at slike kommentarer er høyst vellkommne :) Oh yes!!! I will need it!!

Ellers savner jeg min kjære lillesøster som driver å reiser rundt omkring i verden for tiden..Først var hun i Afrika og nå skal hun til Kina. Og som ikke det var nok så bor hun et sted mellom Bergen og Stavanger så jeg får ALDRI sett henne... Så, for å straffe henne legger jeg ut et passende sjarmerende bilde av henne her på min kjære blogg :) Thats what sisters are for <3 can u feel the love? 


 
Må jo ta ett av oss sammen også når jeg alt er i gang :)

Starter litt snilt.....
Så Lene, hvis du ikke kommer hjem snart så blir det verre....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar