Hvor lang tid vil det ta meg (tror du) å få magen flat etter fødselen?

onsdag 2. februar 2011

Sjekk hvor sporty jeg er!!!! ;D

Dette er meg,midt i lysløypa, på vei hjem fra jobb. For ja, jeg går hjem! Imponert???
Det er iallefall jeg :) .

















                     Her er beviset....






Du synes kansje det  er lite å være imponert over, men da skal jeg fortelle deg det, at jeg hater for det første å trene, liker ikke å bli sliten og liker iallefall ikke å bli kald. Så da kan du nok forstå hvorfor det er så innmari imponerende at jeg faktisk går hjem fra jobb gjennom lysløypa, på vinteren til og med.

Det tar faktisk i overkant av en halv time å gå denne strekningen dersom du går i et passelig tempo (selvfølgelig ikke så fort at du blir svett eller kan regne det som en treningsøkt, det ville jo vært kriiiiiise!!! ). Av og til (faktisk oftere enn man skulle tro) så kliner jeg til med å gå TIL jobb også, men det er ikke like fristende. Grunnen er at Cominor faktisk har satt opp morningsbussene slik at jeg akkurat rekker jobb...da tar man jo heller bussen :)
Men på ettermiddagen går de 5 minutter før jeg er ferdig på jobb og en halvtime/3 kvarter etter jeg er ferdig...å på den tiden klarer jeg jo å traske meg hjem på egen hånd, flinke meg.

Har faktisk en historie å fortelle om akkurat Cominor.....
På mandag var jeg ferdig på jobb 15.30 og tenkte av en eller annen mystisk grunn at jeg skulle ta bussen hjem...(Det er jo egentlig ikke så mystisk siden jeg opprinnelig er rimelig lat..)

Jeg går ned mot bussholdeplassen og ser at rute 32 akkurat kjører idet jeg krysser gaten...så jeg tenker at "pytt sann, jeg kan jo ta rute 34 som går om 10 minutter". En sabla omvei, men likevel godkjendt.
 Jeg venter og venter og ser til min store glede at bussen ril slutt kommer...og drar...For JA DEN DRITBUSSEN KJØRTE FORBI!! Men jeg forholdt meg rimelig rolig og tenkte at jeg kunne ta rute 21 inn til byen for så å ta 28 hjem...så det gjorde jeg......å kom inn døra hjemme klokken 17.05....

Driver faktisk å tar lappen for tiden. Men det går litt sakte fordi det ikke akkurat er en lang kø med
personer som gidder/tørr å øvelseskjøre med meg. Skjønner ikke hvorfor... Greit, jeg kjørte en gang nesten i en buss og en gang nesten i et tre, men ærlig talt..gi meg en ny sjangse folkens, PLIIIIIS ;)

Yes yes...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar