Hvor lang tid vil det ta meg (tror du) å få magen flat etter fødselen?

torsdag 3. februar 2011

I dag har jeg vært heldig!!! Lykken slo til 4 ganger! :D

Først var jeg jo på jobb som vanlig selvfølgelig. Tok bussen til jobb (of course, jeg er jo lat), hvor jeg møtte ei jeg jobber sammen med. Det var egentlig veldig kjekt ettersom jeg har glemt å ladde ipoden min i 4 dager nå....! Det er fryktelig slitsom å være ett surrhode iblant. .Hadde jeg vært en systematisk person/blogger, så hadde jeg nok hatt et bilde av den nyyydelige rosa Ipoden min, bussen, hun fra jobb som jeg møtte på bussen, eller iallefall det trøtte trynet mitt som jeg dro med meg ut av døra i morges....og disse bildene kunne jeg lagt ut akkurat her, men nei, det var det siste jeg tenkte på klokken 07.00 i morges. Nemlig! Sånn er det bare....

På jobb har vi sånne studenter slengende rundt oss for tiden. Det er faktsik utrolig koselig, for de er så morsomme...og flinke!! Jeg blir jo ikke sliten på jobb lengre :D 

Uansett... da jeg var ferdig på jobb klokken 14.00, dro jeg å henta gullet i barnehagen. LYKKE!!!!
Var super-tålmodig å lot ham få GÅ SELV heeeeeeeleeeee veien til buss-stoppet! Så tok vi bussen hjem :)
 

På jobb i dag fikk jeg forresten verdens kuleste lue av ei på jobb :) .  Hun har faktisk STRIKKET den til MEG!!!! LYKKE x 2 !!!!!!!!!!

Måtte jo selfølgelig la verdens nydeligste gutt få prøve verdens kuleste lue også. Prøver å lære bort evnen å dele....Eller nei, jeg ville bare ha ett bilde av ham med lua....kremt...han ser ikke såååå glad ut :/


Da vi kom hjem lagde jeg faktisk middag til oss. Kylling-gryte med NAN-brød. Jeg elsker det. Gullet spiste bare NAN-brødet.... Jeg skjønner ham godt, for jeg kan ikke lage mat. Rett og slett :)

Etter middag ville jeg sitte på internett, men han var jo ikke enig i det, så jeg lekte med han isteden...(sneik meg litt på datan av og til....er jo avhengig av facebook!

Det flotte er at gullet er veldig glad i å høre på musikk på radioen, så vi gikk på rommet hans å skrudde på radioen. Han begynte å leke seg alene så jeg bare :


Han var faktisk så her opptatt......


Så jeg bare........"Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......"

                                  Men da bare...."MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Men det var bare kos! :) Forguder jo den gutten <3 <3 

Fikk forresten BREV i POSTEN i dag!!!!!! LYKKE x 3 !!!!!!!!!!!!!!!!
Og det var til og med fra min tapte søster Lene <3 <3 <3

I brevet sto det mange koselige ting, men det beste var at hun hadde sendt med et nydelig bilde av seg selv og KOFFEINFRI TE!!!!!! LYKKE x 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men Lene...Jeg sendte adressen min på sms...HVORDAN i alle dager har du klart å skrive FEIL husnummer OG FEIL postnummer? HAHAHAHA! Du er svimmel du :P men jeg digger det :)

Til slutt har jeg en sang jeg har fått dilla på...jeg DIGGER den! Lykke x 4 !!! Njaaa...

Hvis du møter noen som er søt og kjekk,
og du blir forelsket og ganske vekk
Da kan denne sangen sikkert hjelpe til
Sånn at du får sagt det du vil
   Jeg digger digger digger digger deg
Digger deg, digger deg, digger digger deg
Du er så søt og snill og grei
Digger deg, digger deg, digger digger deg
Jeg digger digger digger digger deg
Digger deg, digger deg, digger digger deg
Ja du er alt for meg
   I love you og jeg har deg kjær
Og når du er meg nær
Da vet jeg digger digger digger deg
Og håper at du digger digger meg
   Sitter du på benken med din hjertevenn
Krønker du og hoster smått om sen
Da kan sikkert denne sangen hjelpe til
Slik at du får sagt det du vil
Jeg digger digger digger digger deg
Digger deg, digger deg, digger digger deg
Du er så søt og snill og grei
Digger deg, digger deg, digger digger deg
Jeg digger digger digger digger deg
Digger deg, digger deg, digger digger deg
Ja du er alt for meg
   
Sesam Stasjon<3

Peace & love and Joy forever! ............

2 kommentarer:

  1. Du e nu søt June;)
    Søt sang ja, husker den godt fra branetv jeg;)

    SvarSlett
  2. HAHAHA :D
    Feil husnummer og feil postnummer... Flaks æ huska navne ditt! (:
    Du e bra skjønn <3

    SvarSlett