Hvor lang tid vil det ta meg (tror du) å få magen flat etter fødselen?

fredag 4. februar 2011

Haddde egentlig ikke tenkt å blogge i dag, men så ombestemte jeg meg.

Skulle ikke blogge fordi jeg tenkte at jeg ikke hadde noe å skrive om....og det har jeg ikke heller.Men da gjør jeg bare det samme som jeg gjør når jeg ikke har noe intresangt å snakke om ellers - Jeg babler!

Å da er trikset å bare skrive ned akkurat det du tenker (og som vanligvis ville kommet ut av munnen som en bablefoss) uten å tenke på hva det er du tenker...dette er mitt eneste talent her i livet, og er derfor noe jeg holder hellig og aldri vil forandre....til frustrasjon for de rundt meg!!

I dag på jobb fikk jeg en gåte av denne mannen :

Han er en av de studentene som driver å henger rundt meg på jobb for tiden by the way...

Men uansett, her er gåta han utfordret meg med....

3 kompisser skal sove på ett hotell. De deler ett rom fordi de har lite penger. Leie av rommet koster 25 kroner. De betaler portieren 10 kroner hver. Så får de 3 kroner tilbake, for portieren fikk 2 kroner i tips. 
Så nå har alle 3 betalt 9 kroner hver. Det blir 27 kroner...+ de 2 portieren fikk..hvor ble det av den siste krona???? 

Å gjett hva? JEG klarte den, og det nesten med det samme. Oh yes, im a brainiac!!! :D Klarer dere den? Neppe...og jeg har absolutt ikke tenkt å gi dere svaret med det samme! Og det ER JUKS å google gåta...!

Ellers brukte jeg litt vell lang tid på gå-turen hjem...brukte faktisk så lang tid at det ville gått raskere å ta bussen....memo til meg :Må bli flinkere til å være lat!!!! Det lønner seg ikke å være u-lat!

Men det vet jeg jo egentlig...

                Så her er et bilde av meg, mens jeg gjør det godt igjen for meg selv:
Jeg har lært av mine feil...

Ellers har jeg fortsatt dilla på digger deg sangen, og planlegger å spille den hele helga så høyt det går! Anbefales!!!!

God helg!


                                                 

2 kommentarer:

  1. haha, rommet kostet jo 25 + de 2 kr i tips, å da er det jo tre kr igjen. Det var jo 27 + de 3 kr som de fikk igjen..

    Jeg synes du er kjempe flink å blogge, må le litt for meg selv når jeg leser;)

    SvarSlett
  2. Trur æ tok den gåta, men va ganske lett, så da blei æ usikker... ?

    SvarSlett